finally finished

Nu har jag äntligen tvättat mitt golv och dammat av lite.
Är helt slut...tur att jag har en fläckt som luftar rummet hela tiden annars hade jag inte klarat av att städa. Men tog om sånt tråkigt...snart är det äntligen dags för en båtresa till Mariehamn med mamma ska bli så mysigt, hoppas bara att vi får vara friska och att det blir bra väder för då blir det toppen!
Har ont i höftbenet men ändå inte...knasig känsla bara det inte är den fula blindtarmen..

We♥

Nytt i garderoben
BH: från H&M 100 kr rea
Trosor: från H&M 80 kr tillsammans rea 


Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

ja eller hur :D

2011-07-07 @ 19:33:32
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0