Lovely day + viktig sak om hundar

Hello babes, nu har min älskade bästavän åkt hem till sig. Fick nyss ett mess att hon hade 30 grader i sin pool! Inte alls avis hihi.
Sitter med fläckten precis brevid mig,  till och med våran valp gillar när de svalkar skönt i pälsen. Om en liten stund ska jag ta en dusch först varmvatten sen lagom kallt niiice. Sen blir det nog en promis med doggarna.



Juste en sak som är bra att tänka på när man ska/har skaffat hund är att man inte går ut med dom mitt på dagen när det är riktigt varmt ute, utan istället låta dom vara ute på tomten och sen ge dom mycket vatten!
Bättre att gå en lång promenad på kvällen, för hundar kan också få solsting!!!


Kommer lite nya bilder sen!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

True =D

Hundar är rätt solkänsliga faktiskt ^^

2011-07-08 @ 23:11:58
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0