<3

Har nu ätit middag, bäddat nytt i min säng och flyttat lite grejer så att valparna får plats i mitt rum när dom kommer. Ska bli roligt att ha dom i mitt rum fast oroar mig lite för att dom kanske väcker mig tidigt men jag brukar sova ganska hårt.

Kommer bli mycket mer bilder och sånt äntligen. Är så nyfiken på hur dom ser ut, har ju sätt bilder men att få se dom i verkligheten är en helt annan sak. Har lagt små köttfärsbitar i en såndär isgrej som valparna ska få en bit av varje dag. Mest våran valp eftersom han växer inte lika mycket som dom två andra. Men han kommer nog uppsig snart :).




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad söta!<3 vill träffa dem!:D

2011-03-30 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0