Tisdag

Gud vad mina stackars ben värker efter nästan 7 timmars stånde, blir mycket stå när man målar och tapetserar men det är ändå så himla kul!
Är nu klar med att tapetsera för första gången, håller på att riva dom *lösa* bittarna och sen blir det att spackla och sedan sätta upp ny tapet igen. Måste börja ta mer bilder så att ni också får se, rätt dålig på det faktiskt.
Under dom dagar som kommer blir det mycket annat en bara skola, först träffa bästavän och åka in till stan sedan på fredag blir det kanske att in och festa igen. Dom har öppnat ett partyställe för dom under 18 år. Plus så mötter vi kanske några till där också. Sen lördag ska jag och en av mina kompisar va på öppet hus, lite lågt att det är på en lördag buhuh. Men det får gå.




Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är kanon med mig :) Vad har du gjort idag då? :)

2012-01-24 @ 23:43:38
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0