Me like!

Hej finisar!
Kom hem för en stund sen, har var och shoppat lite saker. Grymt nice, blev ett par vinter skor och en "pyjamas". Ska strax lägga upp bilder så att ni också får se dem.
Tänkte också säga att jag snart hoppas på att kunna göra om lite i bloggen, lite trött på min gråiga design som jag haft ett tag nu. Vill ha nåt med mer färg! Har skrivit till en blogg för att se om dom kan hjälpa mig, bara att vänta på svar nu då.



Mina snyggingar! Från dinsko

"Pyjamas" Linne + shorts från H&M


Mina ögon ^^ Bilden är lite omgjord, tyckte ögonen blev rätt häftiga :)


Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

hoppas du mår bättre nu? :)

2011-10-23 @ 16:20:59
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0