wilma <3 snobben

Måste bara tacka för fina kommenetarer som jag fått, det får mig att vilja blogga mer!

Är fortfarande sjuk, min förkyldning vill inte ge sig de känns bara som om man håller på att bli sämre och det vill jag helst inte. Men man kan inte göra så mycket åt det tyvärr. Har legat och glot på one tree hill hela dagen, älskar den serien! Om en stund blir det fiskbullar till middag :).



Bjuder på denna bild ^^
Tur att min hund lyder under komandot "ligg still" för sånna här bilder är inte lätta att få.


Kommentarer
Postat av: beccis

har du något tips på en ny fin väska jag kan köpa istället för min som gick sönder idag? :)

2011-10-19 @ 19:16:20
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0