2012, hur ska det bli?..

Året av 2012 har bara börjat och det har redan hänt otroligt mycket.

* Under första veckan av året började jag och min kompis bråka med en person och vi är inte sams en och det har snart gått fyra veckor? Trött på det nu.

* Åkte till Gran Canaria, hade en underbar vecka med min familj och mycket sol! Blev lite brun iallafall.

* Började skolan en vecka senare en dom andra, kom ifatt på en dag.

* Börjat lära mig att tapetsera, jätte kul!

* Träffade bästavän efter en vecka drygt, då jag varit utomlands. Var skönt att få prata ut med henne. Hon fick sin försenade present :).

* Skoj bråkade med en av killarna i klassen, tihih kul!

* Snackade med bästavän om att åka till London, tyvärr blir det ej av.....


Så det var en del, och visst snart gått en månad av nya året. Men shit vad mycket som hänt.....plus mår illa sen igår usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0