Best friends

Lovade mer inlägg idag fast så blev det ju inte...hade en konstig men rolig dag så min tankar hamnade inte på bloggingen.
Först var dagen helt vanlig, men efter det spårade det typ ut. Stod att vi skulle ha svenska precis efter men så blev det ju inte. Så vi hade våran låångrast på 1 timme och 40 minuter sen idrott, sen fick vi åka hem. Lite knas?   Drog till tumba c och käkade lunch med bästis och sen åkte vi hem till henne och bara hade det sjukt kul tillsammans.



Best friends


Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon , God morgon :). Har varit i Stockholm några dagar o då passar det ju perfekt att jag vaknade tidigt idag så kan jag gå igenom de inlägg i din blogg som jag har missat denna veckan :) Kramar

2011-09-03 @ 07:03:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0